APK in Friesland

Even bijkletsen of wat laten zien. De koffiehoek is er de plek voor

Moderators: jan stolp, Michel, Willem

Plaats reactie
hugosmies51
Morris verslaafd
Berichten: 110
Lid geworden op: wo 26 mei 2010 22:31:04
Locatie: Voorburg

APK in Friesland

Bericht door hugosmies51 »

Voor een Morris bezitter in Arum (West Friesland) zoek ik een betrouwbare en deskundige APK keurmeester in de buurt. Wie heeft een suggestie waar in die buurt een voormalig BOAR Traveller gekeurd kan worden? We zoeken iemand met begrip voor de oldtimers.
Hartelijk dank alvast.

Groet, Hugo Smies
Altijd al een Minor gewild. En ik heb er nu een!
Teake
Vast meubelstuk van het forum
Berichten: 558
Lid geworden op: za 17 jul 2010 17:55:44
Locatie: Een West

Bericht door Teake »

Hallo Hugo,

Ik heb begrepen dat er in Drachten bij de Rover dealer nog een beetje liefehbberij is.
In dat geval ben je wel een stukje onderweg, maar wel bij een dealer van engelse auto's.

En anders Hofman in Leek? die adverteerd veel met engelse auto's.

Mijn ervaring met merk dealers is dat ze wel iets duurder zijn, maar omdat ze meer tijd hebben voor de APK, er ook beter mee omgaan.
Zelf ben ik geen keurmeester, ook nooit geworden, vroegere collega's van mij wel, en tot voor kort werkte er nog iemand uit het morris tijdperk bij toyota Valkema in Leeuwarden.
Die heeft helaas zijn 40 dienstjaren er op zitten, maar is misschien nog wel op de hoogte van andere keurmeesters.

In de tijd dat ik er werkte, heette het nog J.J. Molenaars automobielbedrijven aan de Keidam.
Een andere ex-collega heeft inmiddels een sloperij, maar die jongen doet niks met oudere auto's.
nooit klaar met werken
hugosmies51
Morris verslaafd
Berichten: 110
Lid geworden op: wo 26 mei 2010 22:31:04
Locatie: Voorburg

APK keuring

Bericht door hugosmies51 »

Misschien had ik het woord keurmeester niet moeten gebruiken. We zoeken een garage die een realistische APK keuring kan uitvoeren in Friesland.
Altijd al een Minor gewild. En ik heb er nu een!
Teake
Vast meubelstuk van het forum
Berichten: 558
Lid geworden op: za 17 jul 2010 17:55:44
Locatie: Een West

Bericht door Teake »

Hugo, juist de keurmeester maakt het verschil.
De oud-collega, waar ik het over had, was juist degene die de engelse auto altijd serieus aanpakte, natuurlijk gaf het bedrijf hem wel de ruimte om dit te doen.

Je kunt beter een goede keurmeester bij een matig bedrijf uitkiezen, dan andersom.
nooit klaar met werken
Plaats reactie