Morris 1000 in Purmerend

Een leuke foto van een Morris gezien? Plaats hem hier.

Moderators: jan stolp, Willem

Plaats reactie
Spherix
Berichten: 1
Lid geworden op: di 23 jun 2009 22:16:24
Locatie: Purmerend

Morris 1000 in Purmerend

Bericht door Spherix »

Ik ben even overgewaaid vanuit het Mini kamp, maar het zijn dan ook enorm gave wagens :oops:

Afbeelding

Het bleek 't boodschappenwagentje van de bestuurster te zijn, erg gaaf hehe.
Michel
Webmaster
Berichten: 163
Lid geworden op: ma 30 apr 2007 21:38:47
Locatie: Renkum

Bericht door Michel »

Leuk, dat wordt mijn volgende project. Een orginele Cooper restaureren. Past nog net tussen de Jaguar en de twee Morrisen in (hoop ik)
Credo quia absurdum
d.van.oosten
Berichten: 5
Lid geworden op: di 17 mar 2009 22:05:56
Locatie: Purmerend

Bericht door d.van.oosten »

Ja deze heb ik ook al vaker zien rijden, ik kom zelf ook uit Purmerend en ben eigenlijk wel benieuwd van wie hij is. Wie weet kunnen we een keer onder het genot van een kopje thee wat kletsen. Mijn Morris ligt op dit moment nog altijd in stukjes in de schuur. :)
Anouk
Morris vriend
Berichten: 10
Lid geworden op: di 30 okt 2007 20:33:19
Locatie: Renkum

Bericht door Anouk »

Michel schreef:Leuk, dat wordt mijn volgende project. Een orginele Cooper restaureren. Past nog net tussen de Jaguar en de twee Morrisen in (hoop ik)
Dat gaat niet passen! :twisted: Zelfs een Mini niet, dus zal er 1 plaats moeten maken voor zo'n kek karretje.
KEEPONMINORING
Vast meubelstuk van het forum
Berichten: 1233
Lid geworden op: ma 14 apr 2008 21:19:06
Locatie: ZEIST

Groene Saloon

Bericht door KEEPONMINORING »

Maak de eigenaar van de Groene Saloon 91-91-SA maar meteen lid want hij staat niet genoteerd in de ledenlijst.
Evert
Morris vriend
Berichten: 34
Lid geworden op: za 10 nov 2012 16:47:26
Locatie: Julianadorp

Morris purmerend

Bericht door Evert »

Ik heb deze Morris 2 weken geleden gekocht.Hij is technisch in zeer goede staat.De auto is in zeer redelijke staat.Mijn eerste auto was een Morris Minor
1952 de NX-19-96 een zijklepper gekregen van mijn opa ik was toen 15 jaar.Nu 45 jaar later kom ik dit tegen.De vorige eigenaar heeft hem 18 jaar gehad.Wat ik het mooiste aan de auto vind is het kenteken 91-91-BA.
KEEPONMINORING
Vast meubelstuk van het forum
Berichten: 1233
Lid geworden op: ma 14 apr 2008 21:19:06
Locatie: ZEIST

Welkom !

Bericht door KEEPONMINORING »

Zulks een mooi kenteken, 91-91-BA, moet toch in het ledenbestand terug te vinden zijn in de toekomst!
Afbeelding

Groetjes,
Henk
Freddy
Morris legende
Berichten: 252
Lid geworden op: za 12 jun 2010 17:02:56

Bericht door Freddy »

Hallo Evert,
Hartelijk welkom op ons forum en in de gelederen van de Morris Minor rijders. Leuk dat je na 45 jaar weer een Minor gekocht hebt. Je zult er ongetwijfeld veel plezier aan beleven en veel leuke reacties onderweg krijgen. Dat heb je nu eenmaal met deze auto's :D

Mocht je belangstelling hebben om lid te worden van de club gelijkgestemden en mee willen doen met o.a. de toerritten en technische middagen dan kun je je opgeven via onze site: www.mmcn.eu
Daar staat evt.ook meer informatie over de club.
Groeten
Freddy Beekman
Ledenadministratie
Freddy
Morris legende
Berichten: 252
Lid geworden op: za 12 jun 2010 17:02:56

Bericht door Freddy »

Aaaiii, Evert: ik zie op Speurders dat je hem zakelijk gekocht hebt en ook al weer te koop hebt....

Een lidmaatschap zit er waarschijnlijk dus niet in, maar wijs de nieuwe eigenaar straks wel even op onze club.
Evert
Morris vriend
Berichten: 34
Lid geworden op: za 10 nov 2012 16:47:26
Locatie: Julianadorp

Bericht door Evert »

Aan Freddy
Je begrijpt er maar weinig van. Heb er toevallig vanmiddag nog een bij gekocht. Een zijkleppertje van 1952. Ben eigenlijk niet zo van clubs en verenigingen alleen al om de reacties die je krijgt. Echte auto mensen worden vaak niet begrepen. Sinds wanneer heeft u een Morris en wat was de aanleiding tot de aankoop van uw Morris ??
Minor 1966
Minor 1952
MG-B
Humber Imperial 1966
Volvo 544 1963
Volvo 544 1961
BMW Z3 1999
Freddy
Morris legende
Berichten: 252
Lid geworden op: za 12 jun 2010 17:02:56

Bericht door Freddy »

Beste Evert,
Ik heb geen zin in dit soort negatieve discussies. Het leidt tot niets dan ergernis. Als ik het in uw ogen niet begrijp dan zij het zo. Kan ik niet mee zitten....
Ik zag dat u de auto via uw garagebedrijf te koop had staan, dus ik nam dat de auto beschouwd werd als handelsvoorraad. Lijkt mij een logische gedachte... Wanneer ik mijn Morris kocht en wat mijn beweegredenen waren lijken me niet ter zake doende. Ik wens u veel plezier met uw Morrissen, met of zonder club....

Met vriendelijke groet
Freddy
Plaats reactie