Minor krijgt tectylbehandeling

Een leuke foto van een Morris gezien? Plaats hem hier.

Moderators: jan stolp, Willem

Plaats reactie
Freddy
Morris legende
Berichten: 252
Lid geworden op: za 12 jun 2010 17:02:56

Minor krijgt tectylbehandeling

Bericht door Freddy »

Ik heb het genoegen dat mijn werk vlak bij Gosliga Dinitrol gelegen is en ik dus bijna dagelijks kan genieten van al die mooie klassiekers die buiten gereed staan voor een behandeling.

Vandaag zag ik een Minor staan, met kenteken AM-59-07, in staat van restauratie. De auto had diverse menieplekken en moest dus in elk geval nog optisch opgeknapt worden. Het was een RHD met mooi interieur.

Dit was de eerste keer dat ik een andere Minor bij mij in de stad (Leeuwarden) zie staan of rijden!!!!!

Helaas geen foto gemaakt...
Freddy
Morris legende
Berichten: 252
Lid geworden op: za 12 jun 2010 17:02:56

Bericht door Freddy »

Afbeelding

Vorige week stond de Minor er nog en was nu vergezeld door zijn neef Wolseley 4/44. Ook een erg mooie auto!
Deze keer even een foto gemaakt met mijn telefoon en met hulp van mijn tienerdochter kreeg ik hem op de computer en op dit forum.

Elke dag is het trouwens wel een feestje om langs Gosliga te fietsen. Gister stond er een schitterend gerestaureerde Volkswagen T1 spijlbus panelvan met erop geschilderd zo'n vijftiger/zestiger jaren reclame van een merk ontbijtkoek. Erg mooi gedaan en een leuk tijdsbeeld... Hij leek zo uit de vroege sixties gereden te zijn.
KEEPONMINORING
Vast meubelstuk van het forum
Berichten: 1233
Lid geworden op: ma 14 apr 2008 21:19:06
Locatie: ZEIST

Goslinga....

Bericht door KEEPONMINORING »

....als je er in de buurt woont zou je er voor omrijden, wat een plaatje.
Leuk hoor!
Keep on MINORing!
Henk te Z
Plaats reactie