Een juweel van een Traveller

Een leuke foto van een Morris gezien? Plaats hem hier.

Moderators: jan stolp, Willem

Plaats reactie
noorwegen11
Morris vriend
Berichten: 26
Lid geworden op: di 04 jan 2011 15:25:28
Locatie: Roermond

Een juweel van een Traveller

Bericht door noorwegen11 »

Vandaag kuierde ik weer eens door Aken en zal de Modelspoorzaak van Hunerbein niet overslaan,op de modelauto"s afdeling trof ik een Traveller
in de vitrine ; schaal 1:12,schitterend exemplaar ,de verkoper was zelfs
zo vriendelijk om het model uit de vitrine te halen voor een foto''tje.
Alles werkt ; de tochtraampjes gaan open en dicht,de achterdeuren openen middels de buitenklink en de hevel binnen werkt,de schuiframen
achter zijn te openen, de deuren gaan open,en zelfs de motorkap wordt
gesteund met het bekende steuntje en een rijk gevulde motorruimte
kijkt je aan of je in je eigen Morris kijkt.Het houtwerk is niet echt maar van kunststof. Ten leste de prijs ; 164,95euro.
Voor eigen overtuiging;www.huenerbein-aachen.de, vervolgens verschijnt de startpagina van Hunerbein ,bovenaan in het vakje" suchbegriff"
vervolgens invullen morris taveller en enter.
Belangstelling of eventuele liefhebbers??? Laat het weten,ik rij nog wel een keer op en neer,waarom?? omdat ik deze buitenkans voor de liefhebber niet voorbij wil laten gaan en ik wil hier niet beter van worden of op verdienen,eventueel meenemen op de ALV is een optie.
Het is dat ik een 4deurs bezit anders was ie al weg geweest!
P.S. Foto"s gemaakt met mijn GSM op verzoek op te sturen
Vriendelijke groet; Fred Kort.(clublidnr.1233)
Willem
Morris verslaafd
Berichten: 107
Lid geworden op: vr 02 nov 2007 21:19:47

Bericht door Willem »

Het is inderdaad een geweldige zaak. Loop er graag rond om zo'n uitgebreide collectie te bewonderen. Ook voor treinfanaten een must om te bezoeken. De Traveller is waarschijnlijk een model uit de serie van Sunstar. Zie http://www.sunstarmodelcars.com/morris_minor.htm

Wanner je googelt kom je nog wel enige aanbieders tegen van deze mooie modellen. Ook vierdeurs zijn nog te vinden.
Plaats reactie