HIJ MAG DE WEG OP !!

Vertel hier anderen over je restauratie of andere projecten met je Morris.

Moderators: jan stolp, Freddy

Plaats reactie
KEEPONMINORING
Vast meubelstuk van het forum
Berichten: 1233
Lid geworden op: ma 14 apr 2008 21:19:06
Locatie: ZEIST

HIJ MAG DE WEG OP !!

Bericht door KEEPONMINORING »

Mijn Molenaar mag (legaal) de weg op!
Na een voorkeuring bij een bevriende APK keurmeester en uitlijnen is de 33-34-EZ gekeurd bij de RDW.
Afbeelding
^Op weg naar de 'voor'-keuring.^

Afbeelding
^De nummers worden gecontroleerd en kloppen. Het kenteken is een eendagskenteken.^

Afbeelding
^De keurmeester in de put; "Ik kan niets verkeerds vinden, deze auto is met liefde gerestaureerd, dat zie je er vanaf", voorwaar een mooi compliment. Het alu dak moet nog worden gespoten, maar het is nog niet warm genoeg om dat te doen.

Afbeelding
^De papieren worden ingevuld, de Molenaar staat aan het einde van de keuringsbaan. Ik mag het oude kenteken-bewijs/platen behouden!

En nou rijden, maar eerst het zout van de weg.......YES !!
Freddy
Morris legende
Berichten: 252
Lid geworden op: za 12 jun 2010 17:02:56

GEFELICITEERD!

Bericht door Freddy »

Gefeliciteerd, Henk! Ziet er perfect uit!
Hij moest dus toch even langs de RDW om hem nieuw leven in te blazen op het oude kenteken. Maar als hij technisch net zo is als dat hij er uit ziet, was de keuring vast een fluitje van een cent.

Alleen hoe heb je dat gehad met de keuring? Op foto 2 lijkt het namelijk net of de benzinepomp niet is aangesloten... Of vergis ik me?

Groet
Freddy
KEEPONMINORING
Vast meubelstuk van het forum
Berichten: 1233
Lid geworden op: ma 14 apr 2008 21:19:06
Locatie: ZEIST

niet aangesloten benzine pomp.

Bericht door KEEPONMINORING »

Scherp geobserveerd!
De door jou gespotte benzinepomp is mijn nieuwe (reserve) pomp. Die had ik hier tijdelijk in een beugeltje geklemd en vergeten te verwijderen. De oude pomp zit op de plek waar die hoort.
Keep on MINORing!
Henk
Plaats reactie