OPROEP LEDEN IN DE NOORDELIJKE PROVINCIES!

Mededelingen van en over de Morris Minor Club Nederland vind je hier.

Moderators: Michel, Willem

Plaats reactie
KEEPONMINORING
Vast meubelstuk van het forum
Berichten: 1233
Lid geworden op: ma 14 apr 2008 21:19:06
Locatie: ZEIST

OPROEP LEDEN IN DE NOORDELIJKE PROVINCIES!

Bericht door KEEPONMINORING »

Beste Oldtimerliefhebbers,
De vakantie, Great British, National Oldtimerfestival, Zandvoort, Assen, Waalwijk´ zijn allemaal alweer herinneringen. Het weer werkte soms niet helemaal mee, maar daaraan zijn we wel gewend.

De laatste shows dit jaar in het Noorden komen er aan.
De eerste is Leek. 10 t/m 12 oktober. Elk jaar weer een groter succes.
De Fransen willen een eigen straatje maken. Die zijn altijd al breed aanwezig.
Dan moeten wij, als Engelse merkenclubs, toch een British Island kunnen formeren?
De organisatoren steunen mij in deze gedachte.
Ik wil me sterk maken voor dit eiland en neem het initiatief om u bij deze uit te nodigen. Gelijktijdig met de anderen. Zijn we in 1 keer klaar.
Laat mij even weten dat u komt.
Voor uw gedachten: Ik reken per merk op 2 tot 4 auto’s. Aankleding wordt verzorgd.
Uw club kunt u zo mooi promoten. De HAV, afdeling Noord had vorig jaar, de eerste keer dat ze deelnam, meteen 12 nieuwe leden.
Tot 16/09! In de Sporthal Leek, De Schelp 35.
Met Groet,
Siebrand Braaksma, namens MG Noord
PS: de tekening Hal 2 was van vorig jaar om u een idee te geven. Het complex is veel groter; u kunt films vertonen, onderdelen aanbieden etc etc.
Het idee van het Rollend Engels Erfgoed ondersteun ik van harte!
PS2: Ook in Leek deze dagen: De Vredestein taxatiedagen tegen speciale prijs. Ik informeer u graag!
Siebrand W B <sbraaksma>

Dit initiatief wordt door het MMCN gesteund.
Wie van de leden heeft hier zin an.
Meld je aan.
Afbeelding
Teake
Vast meubelstuk van het forum
Berichten: 558
Lid geworden op: za 17 jul 2010 17:55:44
Locatie: Een West

Bericht door Teake »

Met wat moeite hangt rond die tijd mijn motor weer in mijn MM, maar rijden doet hij vast nog niet.
het is ongeveer 11 kilometer naar deze hal, als er een trailer is om hem er te krijgen, mag hij er staan ;)
Alleen is het nu slechts een zwarte. mat geschuurde auto, het enige wat er buiten het plaatwerk op zit zijn de wielen en het stuur.
De motor staat weer redelijk opgebouwd en wel op de werkbank, klaar om in de juiste kleur groen te spuiten.
nooit klaar met werken
KEEPONMINORING
Vast meubelstuk van het forum
Berichten: 1233
Lid geworden op: ma 14 apr 2008 21:19:06
Locatie: ZEIST

Aanmelden bij...

Bericht door KEEPONMINORING »

Taeke, het op het forum zetten van je ideeën gaat waarschijnlijk niet het gewenste resultaat geven.
Je kunt je deelname melden bij Siebrand van de MG club.
Zijn @mail; sbraaksma@home.nl.
Ook kun je jou plan overleggen met Jan Sol (zie ledenlijst) die is er zeker bij van de MMCN.
Henk
Teake
Vast meubelstuk van het forum
Berichten: 558
Lid geworden op: za 17 jul 2010 17:55:44
Locatie: Een West

Bericht door Teake »

Contact opnemen heeft pas zin denk ik als ik er zeker van ben dat hij kan rollen, en dat kan hij pas als de aandrijfas weer aan de bak zit.
Deze week eerst de motor en motorsteunen maar eens in de grondverf zetten op de zaak, dan de motor ruimte in de eindkleur, en het blok groen.
En als ik de komende 2 weken er ook nog in slaag om de versnellingsbak weer in elkaar te krijgen, kan het blok er in.
Mijn reserve bak er tijdelijk in, lijkt me nog geen goed plan, werk van werk zie ik niet als logisch.

Maar deze beurs is er elk jaar, wat dit jaar niet lukt, misschien volgend jaar wel.
3 weken is wel erg kort dag voor mij, een onverwachte klus kan al flink roet in het eten gooien, dat gebeurde vorig jaar ook rond deze tijd.

Ooit gaat hij weer rijden....
nooit klaar met werken
KEEPONMINORING
Vast meubelstuk van het forum
Berichten: 1233
Lid geworden op: ma 14 apr 2008 21:19:06
Locatie: ZEIST

Misschien m'n beste

Bericht door KEEPONMINORING »

Teake, is het wel een goed idee dat je dit met Jan Sol bepraat.
Je hoeft er niet perse een wagen neer te zetten, helpen met opbouw of de stand bemannen kan natuurlijk ook.

Zijn er nog mensen uit het Noorden die de komende weken in de buurt van Zeist komen om wat clubpresentatie spullen mee kunnen nemen naar Leek?
Teake
Vast meubelstuk van het forum
Berichten: 558
Lid geworden op: za 17 jul 2010 17:55:44
Locatie: Een West

Bericht door Teake »

Die vraag is snel beantwoordt, ik werk in Geldermalsen, en rijd dus regelmatig op en neer ;)
En in Leek zit ik ook regelmatig, ongeveer 10 kilometer omrijden voor mij.
Deze week lukt niet meer, volgende week waarschijnlijk wel.

Er zit voor mij wel een nadeel aan mee helpen, ik ben dus door de week meestal niet op tijd thuis, en ik vermoed dat het opbouwen midden in de week gaat gebeuren.
En helaas brengt mijn werk het met zich mee dat ik ook in het weekend niet altijd in Europa ben.
nooit klaar met werken
Teake
Vast meubelstuk van het forum
Berichten: 558
Lid geworden op: za 17 jul 2010 17:55:44
Locatie: Een West

Bericht door Teake »

Hoe was de beurs?
Ik had er graag bij willen zijn, en zou in eerste instantie op tijd terug zijn in Nederland.
Maar zoals dat wel vaker gaat, waren er zakelijke redenen om mij nog even ergens anders heen te sturen, zodat ik ook dit gemist heb.
nooit klaar met werken
KEEPONMINORING
Vast meubelstuk van het forum
Berichten: 1233
Lid geworden op: ma 14 apr 2008 21:19:06
Locatie: ZEIST

Leek een succes.

Bericht door KEEPONMINORING »

Dankzij inspanningen van Taeke zijn de clubattributen zoals banners, vlaggen en folders bij Jan Sol gekomen. Bedankt Taeke!
We kunnen vast foto's tegemoet zien van Jan Sol die er met zijn Traveller stond.
Ik zelf was door de nasleep van een kaakoperatie niet fit genoeg om naar het noorden af te reizen.
Ik hoor graag van Minor mannen en vrouwen die er geweest zijn hoe het was en nodig hen uit een verslag te schrijven voor de Minorage.
Henk op Zeist.
Plaats reactie