Verzoek tot deelname

Mededelingen van en over de Morris Minor Club Nederland vind je hier.

Moderators: Michel, Willem

Plaats reactie
KEEPONMINORING
Vast meubelstuk van het forum
Berichten: 1233
Lid geworden op: ma 14 apr 2008 21:19:06
Locatie: ZEIST

Verzoek tot deelname

Bericht door KEEPONMINORING »

De club is gevraagd om op Zondag 11 juni: Great British op TT Circuit Assen zich te presenteren.

Ik hoop dat er zich leden zullen melden.

Clubpaddock
Autoclubs nemen een belangrijke plaats in tijdens Great British. Een gedeelte van de paddock wordt bij voldoende belangstelling voor de Morris Minor Club gereserveerd. Het verzoek is om met alle type aanwezig te zijn. Dat betekent dus 1 Saloon, 1 Convertible, 1 Traveller, 1 Pickup en 1 Van.
Dit is gratis.


Praktische informatie
Het evenement start om 09.00 uur en eindigt om 18.00.
Tickets kosten €14,- per persoon in de online voorverkoop. In de week voor het evenement stijgt de voorverkoopprijs naar €16,- per persoon, ter plaatse betaald je €18,- per persoon. Kinderen van 6 tot en met 14 jaar betalen €5,- en kinderen tot 6 jaar hebben gratis toegang. Met het entreeticket heb je ook toegang tot de Historic Assen Trophy.

Meer informatie kan verkregen worden op de site: http://www.greatbritish.nl

Zo spoedig als mogelijk doorgeven aan evenementen@morrisminorclub.nl of aan Henk Bannink banninklos@kpnmail.nl.

Keep on MINORing !!
Henk
Teake
Vast meubelstuk van het forum
Berichten: 558
Lid geworden op: za 17 jul 2010 17:55:44
Locatie: Een West

Re: Verzoek tot deelname

Bericht door Teake »

Ik ben benieuwd hoeveel morrisjes er morgen zullen staan, die van mij staat in elk geval startklaar.
nooit klaar met werken
KEEPONMINORING
Vast meubelstuk van het forum
Berichten: 1233
Lid geworden op: ma 14 apr 2008 21:19:06
Locatie: ZEIST

Re: Verzoek tot deelname

Bericht door KEEPONMINORING »

Teake,
Hoe was de dag in Assen?
Ben benieuwd naar je ervaringen.
Henk
Ps. wellicht zit er nog een verslagje in jouw pen of is er een foto beschikbaar, ten behoeve van het clubblad.
Henk
KEEPONMINORING
Vast meubelstuk van het forum
Berichten: 1233
Lid geworden op: ma 14 apr 2008 21:19:06
Locatie: ZEIST

Re: Verzoek tot deelname

Bericht door KEEPONMINORING »

Teake,
Hoe was de dag in Assen?
Ben benieuwd naar je ervaringen.
Henk
Ps. wellicht zit er nog een verslagje in jouw pen of is er een foto beschikbaar, ten behoeve van het clubblad.
Henk
Teake
Vast meubelstuk van het forum
Berichten: 558
Lid geworden op: za 17 jul 2010 17:55:44
Locatie: Een West

Re: Verzoek tot deelname

Bericht door Teake »

Veel te zeggen over de aanwezige morrisjes was er niet, die van mij was de jongste met de auto van Leo ernaast als oudste splitscreen.
En nog een Morris eight, dus alleen maar zijkleppers bij de morrisjes.
Een opkomst van slechts 2 stuks minors van na 1948 was best mager te noemen, ik had meer clubleden verwacht.

Hans had zijn Alta Morris vanzelfsprekend thuisgelaten omdat de Le Mans natuurlijk niet kon ontbreken op deze dag.
Van de Singers waren er een paar meer, inclusief de clubvlag
Ja, en omdat mijn volgende projekt ook een Singer is, of eigenlijk 2 stuks roadsters, zijn de enige foto's die ik gemaakt heb van de details van een andere 4A ;)
Want die foto's ben je nodig om alle plankjes weer op maat te zagen en op de juiste plek te schroeven, het lasapparaat heeft dit keer eigenlijk niets te doen. 8)
nooit klaar met werken
Plaats reactie