Het voordeel van het lid van een club te zijn

Vragen, opmerkingen en suggesties over het gebruik van de site en het forum kun je hier kwijt. Dus geen inhoudelijke vragen over de Morris.

Moderators: jan stolp, Michel, Willem

Plaats reactie
Evert
Morris vriend
Berichten: 34
Lid geworden op: za 10 nov 2012 16:47:26
Locatie: Julianadorp

Het voordeel van het lid van een club te zijn

Bericht door Evert »

Nou ben ik op zoek naar een motorkap. Lees ik het verhaal van Henk Bannink die Dhr. Kennis gesproken had over onderdelen die hij zou hebben.
Een mail naar Kennis en een antwoord dat er geen onderdelen waren. De heer Bennink gepikeerd dat ik de heer Kennis benaderd had. Ik had dat via hem moeten doen. Ok dan aan hem gevraagd of hij kon vragen of er een motorkap te verkrijgen was. Niks meer gehoord. 25 maart een oproep bij onderdelen gevraagd. Toen een berichtje van ene doesarm die wist er een ergens in Waspik .Vervolgens om het adres gevraagd en toen bleef het weer stil. Ik dacht dat het wel handig en leerzaam zou zijn om lid van de club te zijn maar ... ??? Heel bijzonder.
Minor 1966
Minor 1952
MG-B
Humber Imperial 1966
Volvo 544 1963
Volvo 544 1961
BMW Z3 1999
Teake
Vast meubelstuk van het forum
Berichten: 558
Lid geworden op: za 17 jul 2010 17:55:44
Locatie: Een West

Bericht door Teake »

Evert, het probleem met mensen die het als hobby doen, is dat ze er soms een tijdlang niet mee bezig zijn.
Maar, mocht ik mijn motorkap straks klaar hebben, is mijn reserve kap wel over.
Echter is ook mijn probleem dat ik vaak en lang van huis ben, misschien kom ik er volgende week nog wel een tegen in Californie of Texas ;)

En heb je Ed de Jong uit Boskoop al gevraagd?
Die had er ook eentje liggen, ik heb hem er zelf gezien.
nooit klaar met werken
Plaats reactie