Het jubileum weekend

Vragen, opmerkingen en suggesties over het gebruik van de site en het forum kun je hier kwijt. Dus geen inhoudelijke vragen over de Morris.

Moderators: jan stolp, Michel, Willem

Plaats reactie
Evert
Morris vriend
Berichten: 34
Lid geworden op: za 10 nov 2012 16:47:26
Locatie: Julianadorp

Het jubileum weekend

Bericht door Evert »

Wat een afgang!!
Zondag eerste pinksterdag. Op naar Bant. Daar aangekomen niks geen Morrisen . Geen bewegwijzering met pijltjes waar je heen moest.
Een enkeling die blijkbaar niet in de kerk zat gevraagd. Nooit van gehoord was het antwoord. Na een half uur te hebben rondgedwaald mijn broer maar eens gebeld. Deze op de website van de club gekeken dat zou toch wel wat duidelijkheid kunnen brengen omtrent adreslocatie. Alleen dat het dus een vakantie park met huisjes moest zijn. Na weer vragen eindelijk de locatie gevonden. Daar aangekomen vond ik een leeg vakantiepark De club was net vertrokken voor een rond rit. Waar is de onderdelenmarkt waar ik voor kwam? O die was gisteren. NIET TE GELOVEN !!
140 Kilometer gereden en terug dus ook weer mijn pinksterdag naar de klote en een tank brandstof kwijt. Waar heb deze club een website voor? Had het programma er op gezet daar is een website toch voor. Ik was al niet zo van de club maar het is nu dus wel over.
Minor 1966
Minor 1952
MG-B
Humber Imperial 1966
Volvo 544 1963
Volvo 544 1961
BMW Z3 1999
Teake
Vast meubelstuk van het forum
Berichten: 558
Lid geworden op: za 17 jul 2010 17:55:44
Locatie: Een West

Bericht door Teake »

Ik ben toch blij met je stukje, vandaag teruggekomen uit Mallorca, vanmiddag mijn overtollige morris spullen van zolder gezocht voor de markt, en was dus van plan om morgen te gaan....
Het scheelt me in elk geval de loze rit.
Spullen gaan maar weer naar zolder denk ik.

Ik had in elk geval zelf ook wat meer info op de clubsite verwacht.
Inderdaad op zijn minst de locatie en de agenda, zodat je niet beslist het hele weekend er heen zou hoeven.
Gisteren was er nog een klant die me te hard nodig was.
Of staat er ergens stiekem in de regels beschreven dat er nooit een onderdelenmarkt op een zondag plaats mag vinden, en heb ik daar overheen gelezen?
nooit klaar met werken
diedering
Morris vriend
Berichten: 79
Lid geworden op: vr 02 nov 2007 18:05:34
Locatie: Dedemsvaart

40jarigenmorrisclub

Bericht door diedering »

Jongens toch, als jullie de Minorage goed hadden gelezen hadden jullie het geweten, waar en wanneer inclusief de route beschrijving.
Wij zijn 1 nacht geweest, en het was weer bar gezellig.
Dus voortaan eerst de Minorage doorspitten,en wat de site betreft daar hebben jullie een punt.
Veel Morrisplezier gewenst.
Henk Diedering
Teake
Vast meubelstuk van het forum
Berichten: 558
Lid geworden op: za 17 jul 2010 17:55:44
Locatie: Een West

Bericht door Teake »

De afgelopen paar maanden was ik weinig thuis, internet is dan de oplossing...
Mijn vlieguren en vliegbestemmingem voor het afgelopen jaar overstijgen de hobby uren met de morris nogal fors, soms lees ik de minorage zelfs met 2 achter elkaar.

En inderdaad, als ik weg ben, legt mijn vrouw de minorage wel op mijn bureau, maar laat hem rustig in de folie zitten.
De website is dan de enige bron, vooral op hotelkamers werkt dat nog wel.
Ik was al blij dat ik mogelijk misschien nog een dag kon meemaken van het weekend, maar omdat mijn retourtickets zoals gewoonlijk altijd flexibel zijn, wist ik tot gisteravond niet zeker dat ik vandaag thuis zou zijn, opgeven heeft dan geen zin.

Overigens had ik de plek nog wel gevonden, die staat ook digitaal te lezen op het opgave formulier op de website, maar van de kofferbak verkoop had ik dus verwacht dat die ook vandaag en morgen zou plaatsvinden.
Dat deze alleen op zaterdag was, haalde ik er echt niet uit, vanavond heb ik dus de plannen maar omgegooid voor de dag van morgen.
Over een paar weken ga ik in Johannesburg wel weer even rondkijken, daar heb ik toch 2 vrije weekenden in de planning.
nooit klaar met werken
Teake
Vast meubelstuk van het forum
Berichten: 558
Lid geworden op: za 17 jul 2010 17:55:44
Locatie: Een West

Bericht door Teake »

Toch nog even de nummer 1 en nummer 2 doorgespit, maar behalve de aanmeldingsformulieren voor alle 4 de dagen, niets over de dagplanning gevonden.
Als je er dan zo dichtbij woont als ik (60 km), en wegens werk niet alle 4 dagen kunt, zou je dan nog een deel mee willen maken...

Maar wanneer er geen dag programma te vinden is, lijkt het dus op alles of niets.
of kan iemand me vertellen waar ik in welke minorage het dagprogramma kan vinden?
nooit klaar met werken
Plaats reactie