Bekendheid forum

Vragen, opmerkingen en suggesties over het gebruik van de site en het forum kun je hier kwijt. Dus geen inhoudelijke vragen over de Morris.

Moderators: jan stolp, Michel, Willem

Plaats reactie
Willem
Morris verslaafd
Berichten: 107
Lid geworden op: vr 02 nov 2007 21:19:47

Bekendheid forum

Bericht door Willem »

Het forum komt langzaam aan tot leven, echter om het te laten bruisen en discussies in gang te houden zijn veel leden nodig.

Op de MMCN site vindt je de verwijzing naar dit forum, na enig zoeken, onder het knopje Technische Commissie.

Om het forum ook onder de niet MMCN leden beter bekend te maken, lijkt mij een verwijzing op de home page een geschiktere plaats dan de enigszins moeilijk te vinden plaats die het nu heeft.

De huidige forumleden kunnen natuurlijk ook het forum onder de aandacht brengen van kennissen, relaties etc. Ook niet Morris rijders kunnen goede ideeën of een uitgesproken mening over Morrissen hebben.

Hoe meer zielen hoe meer vreugd.
Michel
Webmaster
Berichten: 163
Lid geworden op: ma 30 apr 2007 21:38:47
Locatie: Renkum

Bericht door Michel »

Hoi Willem,

Bedankt voor je opmerking. Ik ga me inzetten voor een link direct vanuit de hoofdpagina. Het is immers niet alleen een forum voor de technische Commissie maar voor de hele Morris Club.

Groeten Michel
Credo quia absurdum
jan stolp
Morris legende
Berichten: 424
Lid geworden op: di 30 okt 2007 22:41:49
Locatie: ijlst

Bericht door jan stolp »

Michel ,ik zie tot mijn niet geringe vreugde dat ik een titel heb gekregen...

MORRIS VRIEND

:oops: :lol:
Michel
Webmaster
Berichten: 163
Lid geworden op: ma 30 apr 2007 21:38:47
Locatie: Renkum

Bericht door Michel »

Hoi Jan,

Klopt, mijn felicitatie daarvoor. je bent de eerste die een "rang" gehaald heeft. Hieronder kun je zien hoe de rangen opgebouwd zijn. Op naar de 100 zou ik zeggen. :D

Morris vriend 10
Morris Fan 100
Morris verslaafd 250
Morris legende 500
Credo quia absurdum
Plaats reactie