waar stel ik ons voor?

Vragen, opmerkingen en suggesties over het gebruik van de site en het forum kun je hier kwijt. Dus geen inhoudelijke vragen over de Morris.

Moderators: jan stolp, Michel, Willem

Plaats reactie
rein

waar stel ik ons voor?

Bericht door rein »

Dat doe ik dus hier.

Hallo allemaal. Mijn naam is Rein Oosterling. Pas lid geworden, samen met mijn vrouw Tessa, van de Morris Minor club Nederland.
Tessa en ik hebben ongeveer negen jaar in Nieuw Zeeland gewoond.
Momenteel ben ik nog woonachtende in Nieuw Zeeland. Tessa is al in Nederland. Zij is dus "kwartiermaakster".

We hebben hier in Nieuw Zeeland twee Morris Minors staan. Binnenkort gaan ze de container in en worden ze naar Nederland geexporteerd. Een vier deurs saloon en een van.

Ik maak gelijk van de gelegenheid gebruik om te vragen of iemand nog een adres heeft om de auto's op te slaan in het noorden van Nederland (Friesland, Groningen, Drenthe). De saloon wil ik zo snel mogelijk op de weg hebben, maar de van zal nog een paar jaartjes moeten wachten.

We gaan zo snel mogelijk op zoek naar een garage met huis maar zolang we die nog niet gevonden hebben zoeken we dus een opslagruimte voor de auto's.

Zodra de saloon is geimporteerd en goedgekeurd hopen we zo snel mogelijk naar 1 van de treffens te komen.

Groeten uit Nieuw Zeeland.

Rein
KEEPONMINORING
Vast meubelstuk van het forum
Berichten: 1233
Lid geworden op: ma 14 apr 2008 21:19:06
Locatie: ZEIST

Rein.

Bericht door KEEPONMINORING »

Rein, Hebbie al plek en ketak met de club??
Afbeelding
Teake
Vast meubelstuk van het forum
Berichten: 558
Lid geworden op: za 17 jul 2010 17:55:44
Locatie: Een West

Bericht door Teake »

afhankelijk van de tijdsduur, en of ze buiten kunnen staan, heb ik wel plek voor 2 morrisjes, op loop afstand van het 3 provincienpunt met Friesland, Groningen en Drenthe.

Binnen lukt alleen als mijn Minor buiten staat ;) en in noodgevallen passen er ook 2 minors in de schuur, maar dan is er weinig werkruimte over.
Als ze buiten staan, moeten we wel even kijken of er geen olie vlekken ontstaan, maar dat lijkt me niet echt een probleem.
Mijn auto's staan op privé terrein, kenteken en verzekeren kan dus achterwege blijven.
nooit klaar met werken
Plaats reactie