MG car club

Wil je kwijt hoe je een evenement hebt gevonden of mensen attent maken op een komend evenement? Alvast van de voorpret genieten? Hier moet je zijn.

Moderators: Michel, Willem

Plaats reactie
jan stolp
Morris legende
Berichten: 424
Lid geworden op: di 30 okt 2007 22:41:49
Locatie: ijlst

MG car club

Bericht door jan stolp »

Zondag 29 Juni was de club vertegenwoordigd op een dag van de MG carclub in Waalwijk.
Een jaarlijks terug kerend festijn voor de Britse autoliefhebber.
Ik was er voor de eerste maal maar was getroffen door de sfeer, alsof je op een rally in Engeland bent.
Op de site van de MGclub staat bijgaande film.
Mocht u volgend jaar in de gelegenheid zijn dan is het zeker een bezoek waard!
groet Jan


http://www.youtube.com/watch?v=1XVntvyby3U
Teake
Vast meubelstuk van het forum
Berichten: 558
Lid geworden op: za 17 jul 2010 17:55:44
Locatie: Een West

Bericht door Teake »

Ik kwam er helaas te laat achter, de dag had me wel gepast.

Schijnbaar was dit meer de moeite waard dan het weekend in de polder, daar heb ik dus geen enkel verslag in de vorm van foto of film van gezien
En hier zowaar een hele youtube presentatie, met de nodige minors, en ook nog eens een onderdelenmarkt ;)
nooit klaar met werken
KEEPONMINORING
Vast meubelstuk van het forum
Berichten: 1233
Lid geworden op: ma 14 apr 2008 21:19:06
Locatie: ZEIST

Goed kijken !

Bericht door KEEPONMINORING »

Er staan 2 foto verslagen op de MMCN clubsite onder evenementen terugblik!
De moeite waard om eens te kijken wat je gemist hebt.
Teake
Vast meubelstuk van het forum
Berichten: 558
Lid geworden op: za 17 jul 2010 17:55:44
Locatie: Een West

Bericht door Teake »

Volgens mij heb ik toen vooral het programma vooraf gemist, op zaterdag middag zat ik nog bij klanten te werken, en kon dus niet vanaf vrijdag aanwezig zijn.
Pas op zondagmiddag was ik weer in Nederland.
De mogelijkheid om slechts een deel mee te maken was blijkbaar niet aanwezig, wat ik erg jammer vind.
Pogingen om iets te weten te komen, om er alsnog heen te gaan liepen op niets uit.

En omdat er op het forum net iets meer aan updates gedaan wordt dan op de clubsite, bekijk ik die laatste niet zo heel vaak.
Het evenementen overzicht op de site is vaak gedateerd, of niet compleet, en op dit deel kan ik tenminste nog zien of er iets nieuw geplaatst is.

In tegenstelling tot sommige anderen, ontbreekt het me aan de tijd om teveel sites af te struinen of er toevallig weer eens iets gewijzigd is.
Waar te weinig gebeurt, of een site die nauwelijks ververst wordt, sla je vaak over.

Zo ook de clubsite..
nooit klaar met werken
Minor4Ever
Morris legende
Berichten: 294
Lid geworden op: zo 02 mar 2008 18:58:27
Locatie: Limburg
Contacteer:

Bericht door Minor4Ever »

Ik kom er al jaren en hoop eigenlijk op meer van dit soort evenementen in Nederland. Vroeger had je nog de English Car Rally, en nu is de British Autojumble nog de enige in zijn soort.
Te veel projecten en te weinig tijd...
Plaats reactie