Oldtimers gevraagd voor NTR serie 'Welkom in de jaren 60'

Wil je kwijt hoe je een evenement hebt gevonden of mensen attent maken op een komend evenement? Alvast van de voorpret genieten? Hier moet je zijn.

Moderators: Michel, Willem

Theo van de Velde
Morris verslaafd
Berichten: 109
Lid geworden op: vr 01 aug 2014 16:25:29
Locatie: Den Bosch

Oldtimers gevraagd voor NTR serie 'Welkom in de jaren 60'

Bericht door Theo van de Velde »

Wij kregen volgende verzoek:

Voor een nieuwe serie van de NTR, Welkom in de Jaren 60, hebben wij een opnamedag op woensdag 13 april in Amsterdam, hiervoor willen wij graag gebruik maken van diverse oldtimers. Wij zijn op zoek naar rijdende oldtimers het liefst uit omgeving van Amsterdam. We zijn op zoek naar diverse oldtimers die bestonden in de jaren 60 (of eventueel begin jaren 70) en nog in deze stijl zijn, zodat wij hiermee het straatbeeld van de jaren 60 kunnen belichten. Het is de bedoeling dat er in de oldtimers kleine stukjes gereden zal worden, het liefst wanneer mogelijk door de eigenaar van de oldtimer. Dat betekent dus dat hij of zij een klein rolletje zal vervullen in de serie.

Hierbij geef ik u wat informatie over het programma:

Welkom in de Jaren 60 is inmiddels al de vierde ‘Welkom’ serie die geproduceerd wordt en zal vanaf september 2016 op tv te zien zijn. In de eerdere series stonden de Gouden Eeuw, de Romeinse tijd en de IJzeren eeuw centraal.
In deze historische dramaserie worden diverse thema’s uit de Jaren 60 – zoals wetenschap, kunst, dagelijks leven, etc – op een humoristische wijze belicht. Het is een echte familieserie waar zowel kinderen als ouders veel van leren.
De serie bestaat uit 6 afleveringen van 20 à 25 minuten, opgebouwd uit diverse sketches.
Aan de Welkom series werken altijd een hoop bekende acteurs mee, o.a. Paul de Leeuw, Marc-Marie Huibregts, Carice van Houten, Alex Klaasen, Plien van Bennekom en Pierre Bokma.

In mijn zoektocht kwam ik bij uw vereniging terecht en de daarbij behorende website.

Graag zou ik u willen vragen of u dit bericht bij uw leden uit kunt zetten.
Wanneer zij interesse hebben om mee te werken aan de Welkom in de Jaren 60 ontvang ik hier graag een berichtje van. Het is namelijk een behoorlijk lastige opgave om nog functionerende oldtimers te vinden.


Ik hoor heel graag van u. Ik hoop u mail met deze mail voldoende te hebben geïnformeerd, mochten er nog dingen onduidelijk zijn, dan kunt u me altijd bellen of mailen.
Bij voorbaat dank.


Vriendelijke groet,

Leonore Plomp


Leonore Plomp

Productiestagiaire Welkom in de Jaren 60
t 088- 7799 939 / m 06-30737395
e Leonore.plomp@ntr.nl
Plaats reactie